onsdag den 9. juni 2010

En turists bekendelser


Efter en uge i, hvad jeg vil betegne, som charterhelvede er der nogle ting der er gået op for mig. Ting som jeg fra nu af vil betegne som endegyldige sandheder:

Jeg synes virkelig VIRKELIG det er pinligt og tøset når mænd skifter deres våde badebukser, bundet pinligt ind i et håndklæde med kiksede fumlefingre, prøvende at gøre det diskret. Kvinder gør det, det er også kikset, men når mænd gør det tænker jeg virkelig TØS du ikke engang kan fryse din diller lidt

Det ser bare vulgært ud når kvinder spiser isvafler.VULgært.

Guider tror de er lidt smartere end alle andre, baaare lige lidt. Det er de ikke.

Charterferier behøver ikke betyde man taler med hinanden. Så mange eksempler på par der lå en hel dag ved poolen uden anden kommunikation end et nik der åbenbart betyder "en øl mere?" MANGE par der sad og spiste middag i absolut stilhed. Jeg havde lyst til at gå hen og ruske dem, mest for at se om der var en skygge af mig selv derinde. Gud hjælpe mig jeg vil aldrig ende i et ægteskab hvor der intet er at sige, når man sidder og ser på den smukkeste strand og solen stige ned over den.

Mange forældre kan ikke overskue deres børn - Og det bliver åbenbart ikke bedre af at rejse en million kilometer væk. Forældrene render stadig rundt med zombie agtige ansigter og ligner nogen der har spise omkring fire pakker valium. Alt imens skriger alt hvad de små lunger kan klare - Forældrene giver efter and the circle of charter has begun.

Jeg kan godt lide charter.Det er farligt at indrømme,men jeg synes det er fantastisk når ens liv i DK er i kaos så at kunne rejse væk og der er nogen der ordner alt for en. Ja de sætter sku nærmest tid af til man kan skide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar