fredag den 14. maj 2010

Here it goes.

Nu kommer mit allerførste blog indlæg. Det føles faktisk lidt fjollet at skrive det, når der muligvis aldrig er nogen der kommer til at læse det.
Jeg prøver dog at sige til mig selv at jeg skriver bloggen for min egen skyld. Det passer vel i bund og grund også, men jeg skriver den ikke med henblik på en digital dagbog. Jeg vil skrive for at få reaktioner. Jeg tror nemlig på at via de reaktioner vil jeg lære en masse om mig selv og andre mennesker.

Mange bloggere skriver at de udelukkende skriver for deres egen skyld, det tror jeg er rigtigt, men jeg er da ret sikker på at de ville synes det var en smule intetsigende, hvis der aldrig lå en kommentar i kommentarfeltet. Hvis ikke man ønsker en reaktion fra andre, ja så skriblede man da bare sine tanker ned i word, eller i en old school dagbog.

Jeg håber på kommentarer, både de gode og de dårlige. Jeg vil gerne forarge, forundre og til tider få et lille smil frem på læben hos dig.

Så må vi se om det lykkes, eller om dette blot bliver min digitale dagbog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar